Lelaki ' Tak Boleh Pakai ? ' - Zara Zya

Zara tidak pernah menolak kehadiran lelaki dalam hidupnya, Zara akui kebanyakan lelaki yang hadir dalam sebelum ini kebanyakannya 'tak boleh pakai'.

"Bila semakin dikenali saya tak rasa ramai yang nak mendekati saya secara ikhlas. Mungkin kerana saya anggap apa yang saya lalui kini macam biasa sahaja. Cuma nak kata tak ada itu tipu lah. Cuma hingga kini belum jumpa yang betul- betul sesuai".


"Banyak yang nak kenal tapi semuanya kategori 'tak boleh pakai'. Yang muda hanya nak berseronok dan menghabiskan duit dan yang berusia pula nakkan benda lain pula. Macam- macam".

"Saya tak memilih. Cukup lelaki itu sedap mata memandang dan tak punya bad habit dah cukup bagi saya," ujarnya lagi .

1 Response to "Lelaki ' Tak Boleh Pakai ? ' - Zara Zya"

  1. Kalu tgk imej dia ni...mcm boleh pakai jer...

    ReplyDelete